- Aby dokonać rezerwacji, należy podać termin pobytu, ilość osób mających przebywać w apartamencie oraz dane kontaktowe drogą mailową bądź telefoniczną.
- W celu potwierdzenia rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 30% należnej kwoty, przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Właściciela w terminie 3 dni od dnia dokonania rezerwacji wstępnej . Pozostałą kwotę należy uregulować w terminie do 10 dni przed przyjazdem bądź indywidualnie uzgodnić inny termin lub sposób wpłaty.
- Kwota zadatku i numer rachunku bankowego zostaną podane drogą mailową.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na konto Właściciela, rezerwację uznaje się za dokonaną. W przypadku braku płatności w wyżej wymienionym terminie rezerwację uznaje się za nieważną.
- W celu potwierdzenia rezerwacji skontaktujemy się z Państwem drogą mailową bądź telefoniczną.
- W przypadku rezygnacji z pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
- W dniu przyjazdu prosimy Państwa o dopełnienie obowiązków meldunkowych oraz uregulowania płatności.
- W dniu przyjazdu Gość zobowiązany jest do wpłacenia kaucji w wysokości 500 zł zabezpieczającej naprawienie ewentualnych szkód powstałych z winy Gościa lub odwiedzających go osób. Kaucja zwracana jest do 3 dni od wyjazdu, jeżeli nie wystąpią podstawy do potrącenia jej częściowo bądź w całości (jeżeli Gość pozostawił apartament w stanie innym niż go zastał). W przypadku wystąpienia szkody Gość powinien niezwłocznie zawiadomić Właściciela obiektu.
- Opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu i wynosi 2,80 zł/osobę/dzień (Urząd Gminy Ustka)
- W przypadku całkowitej rezygnacji lub skróceniu czasu pobytu z przyczyn nieleżących po stronie Właściciela, nie przysługuje zwrot kosztów.
- Apartamenty wynajmowane są na doby. Doba rozpoczyna się o godzinie 15.00 a kończy o godzinie 10.00 dnia następnego.
- Zakwaterowanie i wykwaterowanie w innym czasie wymaga wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem obiektu.
- Liczba osób, mających zamieszkać w obiektach jest ograniczona do liczby zadeklarowanej podczas rezerwacji
- W momencie, gdy otrzymują od nas Państwo dostęp do apartamentu ( klucze, kod i kartę RFID) oraz pilota do bram wjazdowych, stajecie się gospodarzami odpowiedzialnymi za ten lokal. Prosimy o zachowanie porządku i czystości.
- Po otrzymaniu dostępu prosimy o zamykanie każdorazowo za sobą drzwi wejściowych, jak również okien przy każdorazowym opuszczaniu lokalu.
- Zabrania się przekazania zwalnianego apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona należna opłata za pobyt.
- Ze względu na komfort Państwa oraz naszych przyszłych Gości, w lokalu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Palenie papierosów jest dopuszczalne jedynie na tarasie. Prosimy również o niesporządzanie potraw rybnych wewnątrz apartamentu.
- Naruszenie powyższego punktu (zakaz palenia tytoniu i przyrządzanie potraw rybnych) może grozić utratą wpłaconej kaucji.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 22.00 do 08.00.
- Akceptujemy zwierzęta - pies (tylko mały) po wcześniejszym zgłoszeniu.
- Prosimy o poinformowanie Właściciela obiektu najpóźniej dwie godziny wcześniej o planowanym terminie opuszczenia apartamentu i oddania kluczy, karty RFID oraz pilota do bramy
- W przypadku zagubienia kluczy,karty lub pilota koszt dorobienia kompletu wynosi 100 zł.
- Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz rzeczy wartościowych w tym pieniędzy, pozostawionych przez Gościa w apartamencie.
- Właściciel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządził szkodę w mieniu obiektu oraz innych osób przebywających na terenie obiektu lub w inny sposób zakłócił spokój Gości.
- Właściciel ma obowiązek zapewnić odpowiednie warunki do spokojnego i bezpiecznego pobytu, jak również do zachowania tajemnicy informacji o Gościu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, Właściciel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy.
- Wszelkiego rodzaju uwagi lub niedopatrzenia prosimy zgłaszać Właścicielowi obiektu.
Przejdź do góry strony